De Schoolaris Helpdesk

Voor ondersteuning voor Schoolaris neemt u in eerste instantie contact op met de Schoolaris-contactpersoon van uw organisatie. Lukt dat niet of bent u de contactpersoon, dan kunt u via onderstaande manieren contact met ons opnemen. Kijk ook eens bij de meest gestelde vragen of uw vraag ertussen staat.

Emailadres helpdesk

helpdesk@janszoon.nl

Emailadres algemene informatie

administratie@janszoon.nl

Veelgestelde vragen

Ga naar het inlogscherm van Schoolaris en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. U komt dan in een vervolgscherm waar u uw e-mailadres in kan vullen. Als u bekend bent in het systeem, zult u een email ontvangen met een tijdelijk wachtwoord. Volg verder de aanwijzingen op het scherm.

U hebt op ‘wachtwoord vergeten’ geklikt en daarna op ‘Verstuur link!’ en u hebt geen email ontvangen met een tijdelijk wachtwoord.

Mogelijke oplossing(en) zijn:

  • Kijk in de spamfolder van uw e-mailprogramma;
  • Controleer of u een juist emailadres ingevoerd heeft.  

U hebt geen emailadres in Schoolaris. Neem contact op met uw MLS contactpersoon. Hij/zij kan uw emailadres toevoegen.