De Schoolaris Helpdesk

Voor ondersteuning voor Schoolaris neemt u in eerste instantie contact op met de Schoolaris-contactpersoon van uw organisatie. Lukt dat niet of bent u de contactpersoon, dan kunt u via onderstaande manieren contact met ons opnemen. Kijk ook eens bij de meest gestelde vragen of uw vraag ertussen staat.

Veelgestelde vragen

Ga naar het inlogscherm van Schoolaris en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. U komt dan in een vervolgscherm waar u uw e-mailadres in kan vullen. Als u bekend bent in het systeem, zult u een email ontvangen met een tijdelijk wachtwoord. Volg verder de aanwijzingen op het scherm.

U hebt op ‘wachtwoord vergeten’ geklikt en daarna op ‘Verstuur link!’ en u hebt geen email ontvangen met een tijdelijk wachtwoord.

Mogelijke oplossing(en) zijn:

  • Kijk in de spamfolder van uw e-mailprogramma;
  • Controleer of u een juist emailadres ingevoerd heeft.  

U hebt geen emailadres in Schoolaris. Neem contact op met uw MLS contactpersoon. Hij/zij kan uw emailadres toevoegen.